ПРИРОДА И ДРУШТВО
Научили смо о рељефу нашег краја, а сад треба да видимо и какве су воде у нашем завичају . Прво прочитајте текст и погледајте слике из уџбеника Воде нашег завичаја, стране 11,12.и 13. у свеску напишите наслов и нацртајте шему са 13. стране (Воде мога завичаја) Затим погледајте презентацију Рељеф и воде. На крају у свеску препишите садржај са последњег слајда. Ово треба да завршите до уторка. Не треба да ми шаљете.
https://drive.google.com/open?id=1btVw_JUdNtoF2IXAs2If3tL8GHe0JjE5
СРПСКИ ЈЕЗИК
Јуче сте имали задатак да прочитате текст Лед се топи. Данас га прочитајте још једном, а онда урадите његову анализу. Знате већ како пишемо у свеске (пишете у школску свеску)
Шта раде Божо и Боле?
Шта мучи Бола?
Како он покушава да стекне Горданину наклоност?
Како се Гордана осећа кад јој Боле „показује“ љубав?
Шта Божо саветује Болу?
Дај и ти Болу неколико савета како да стекне Горданине симпатије.
Израз „лед се пробија“ у овом тексту има пренесено значење. Како би објаснио његово значење?
Лед се топи, Александар Поповић
Врста текста:
Тема: Болове неспретне изјаве љубави
Време: _______________________________________________________________________
Место: _______________________________________________________________________
Ликови: ( наведите неколико особина за сваки)
Порука: (Како се стичу пријатељи или симатије? )
Допуни реченице.:
Текст Лед се топи је _______________ текст, јер је писан по _______________. Предвиђен је за извођење на _____________________, Драмски ликови у тексту су __________ и ____________ Они седе и _________________________. Разговор два лица зове се ____________________. Делови текста у заградама, којима се објашњава шта глуммци раде и како се понашају зову се _______________________________.