Домаћи задатак из српског језика, математике и света око нас

18.03.2020. год.

ПРВИ РАЗРЕД – I-1  Пауновић Гордана

ПРЕДМЕТ:Српски језик

  • Прочитај причу“Јоца вози тролејбус“ Драгана Лукића( Читанка Реч по реч, стране 40 и 41).

Објашњење речи:тролејбус – возило градског јавног саобраћаја на електрични погон које се
креће путевима без шина.     

  Прича – краћи текст о неким догађајима.

  • Разговарајмо о прочитаној причи:

1. Шта вам је у причи било најзанимљивије?

2. Које вам се Јоцине особине највише допадају?

3. Зашто Јоца није послушао маму први пут?

4. Како је реаговао када га је мама и други пут позвала?

5. Шта мислите о Јоцином понашању?

6. Шта вам се у мамином поступању допада?

7. Испричајте како је Јоца могао да поступи пошто поједе палачинке.

8. Шта мислите, да ли је послушао маму и помогао јој?

9. Какви треба да будемо према онима који су са нама изузетно стрпљиви и толерантни?

Домаћи задатак:

Увежбајте да течно и изражајно читате текст „Јоца вози тролејбус”. Покушајте да урадите следеће задатке:

Означи тачан одговор знаком √.
а) Шта ради Јоца?
□ Јоца се игра са друговима.
□ Јоца помаже мами.
□ Јоца се игра као да вози тролејбус.
□ Јоца вози тролејбус.
б) Зашто он није послушао маму први пут?
□ Зато што је није чуо.
□ Зато што је возио тролејбус.
□ Зато што му није одговарало да иде по дрва.
в) Како је реаговао Јоца када га је мама и други пут позвала?
□ Одмах је послушао маму.
□ Наставио је да се игра.
□ Отишао је по дрва.

Напиши у свеску наслов приче,име писца.Препиши тачне одговоре у свеску.

КАД  СВЕ УРАДЕ ФОТОГРАФИСАТИ СВЕСКУ  И  КЊИГУ  И  ПОСЛАТИ. ОБАВЕЗНО НА СВАКОЈ  СТРАНИ ГДЕ ПИШУ  ИСПОД  ИЛИ  ИЗНАД  НАПИСАТИ СВОЈЕ ИМЕ И ПРЕЗИМЕ ДА ЗНАМ .

РАДОВЕ  СЛАТИ КО ЗНА НА МОЈ  mail:  paunovicgordana1313@gmail.com

А КО СЕ НЕ СНАЛАЗИ НА ВИБЕР.

Математика

Одузимање бројева (18-5) – обрада – ПИШУ СВЕ ОВО У СВЕСКУ

-Пример

поступак одузимања:

            18 – 5 = (10 + 8 ) – 5 = 10 + (8 – 5) = 10 + 3 = 13

Ученици решавају још неколико задатака у свескама са заградама као пример:

1. Израчунај:

18 – 6 =          15 – 4 =           12 – 1 =

2. Израчунај разлику ако је умањеник број 14, а умањилац број 2.

3. Број 19 умањи за највећи парни једноцифрени број прве десетице и израчунај.

4. Ана је од својих 17 стикера сестри поклонила 3. Колико је стикера остало Ани?

Уџбеник (књига 4)  – 6. и 7. Страна све задатке урадити.

КАД  СВЕ УРАДЕ ФОТОГРАФИСАТИ   СВЕСКУ  И  КЊИГУ  И  ПОСЛАТИ. ОБАВЕЗНО НА СВАКОЈ  СТРАНИ ГДЕ ПИШУ  ИСПОД  ИЛИ  ИЗНАД  НАПИСАТИ СВОЈЕ   ИМЕ И ПРЕЗИМЕ   ДА ЗНАМ .

РАДОВЕ  СЛАТИ КО ЗНА  НА МОЈ  mail:  paunovicgordana1313@gmail.com

А КО СЕ НЕ СНАЛАЗИ НА ВИБЕР.

СВЕТ ОКО НАС

НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА:       ЧУЛА ЧОВЕКА-наслов написати у свеску

-Упутити ученике да погледају фотографије у Уџбенику, стр. 60,61,62,63 помоћу чула посматрамо свет који нас окружује, слушамо пријатне и непријатне звукове, осећамо пријатне и непријатне мирисе, додиром сазнајемо какво је нешто што додирујемо, а пробањем хране да ли је нешто укусно или не.

-Погледати презентацију достављену

https://drive.google.com/file/d/1tpIIkIaT5XaUVmZ3vJW_uTiOrKlf9Rdt/view?usp=sharing

-исписати сва чула у свеску

-одговорити на питања следећа (прво преписати питања у свеску) одговоре писати пуном реченицом

1. Да ли од боје очију зависи да ли боље или слабије видиш? Шта радимо кад не видимо добро?

2. Због чега је значајно чуло слуха? Неки звуци око нас су пријатни, који?

3. Који вам мириси пријају, а који не?

4. Погледајте девојчице на сликама. Који укус осећа девојчица која лиже сладолед? А друга девојчица?

5. Како знамо да је вода врела?

КАД  СВЕ УРАДЕ ФОТОГРАФИСАТИ   СВЕСКУ  И  КЊИГУ  И  ПОСЛАТИ. ОБАВЕЗНО НА СВАКОЈ  СТРАНИ ГДЕ ПИШУ  ИСПОД  ИЛИ  ИЗНАД  НАПИСАТИ СВОЈЕ   ИМЕ И ПРЕЗИМЕ   ДА ЗНАМ .

РАДОВЕ  СЛАТИ КО ЗНА  НА МОЈ  mail:  paunovicgordana1313@gmail.com

А КО СЕ НЕ СНАЛАЗИ НА ВИБЕР.